КОРРЕКЦІЙНІ ЗАНЯТТЯ З ПСИХОЛОГОМ
У яких випадках потрібно звертатися за допомогою до корекційного педагога-психолога?
- Складна адаптація в садку або школі;
- Затримка психічного та мовного розвитку;
- Гіперактивність і синдром дефіциту уваги;
- Розумова відсталість;
- Надмірна або недостатня чутливість до тактильним, зорових і слухових стимулів, а також руху, наприклад, дитина уникає торкання деяких фактур (пісок, каша);
- Проблеми в засвоєнні академічних навичок читання, письма та рахунку (дислексія, дисграфія, дискалькулия);
- Порушення в розвитку пізнавальних процесів (пам’ять, мислення, увагу, мова дитини);
- Проблеми в спілкуванні з однолітками і дорослими;
- Агресивна і імпульсивна поведінка;
- Відсутність або ущербність маніпулятивних дій з предметами в ранньому віці;
- Слабка рухова координація (ці проблеми можуть стосуватися великої або дрібної моторики);
- Рухова незручність;
- Труднощі в концентрації, імпульсивність;
- Швидка втомлюваність.

Якщо ви хочете потрапити на заняття вам треба записатися на консультацію для діагностики дитини.
Заняття тривають 45 хвилин.
Графік і тривалість курсу занять визначається після консультації з педагогом.
Основні завдання корекційного навчання:
- забезпечення розвитку всіх видів сприймання, особливо зорового та слухового, на базі яких розвиваються вищі психічні функції (з розвитком сприймання збагачуються різноманітні знання про навколишній світ і розуміння зв’язків між предметами та явищами, отже, розвивається мислення й мовлення дітей);
- зміцнення працездатності дитини, уміння зосереджувати увагу й цілеспрямовано працювати: ставити перед собою мету, усвідомлювати способи її досягнення, адекватно оцінювати результати;
- розвивати навчальну мотивацію, бажання вчитися, віру дитини у власні можливості, що можливе завдяки усвідомленню й оцінці реальних досягнень.
Усі ці корекційні завдання розв’язуються безпосередньо на заняттях. Цій меті підпорядковуються зусилля педагога та батьків.