Коррекційний педагог
У яких випадках слід звертатися за допомогою до корекційного педагога?
Затримка психічного та мовного розвитку;
Гіперактивність та синдром дефіциту уваги;
Розумова відсталість;
Надмірна або недостатня чутливість до тактильних, зорових та слухових стимулів, а також руху, наприклад, дитина уникає торкання деяких фактур (пісок, каша);
Проблеми у засвоєнні академічних навичок читання, письма та рахунку (дислексія, дисграфія, дискалькулія);
Порушення у розвитку пізнавальних процесів (пам’ять, мислення, увага, мова дитини);
Проблеми у спілкуванні з однолітками та дорослими;
Складна адаптація у саду чи школі;
Агресивна та імпульсивна поведінка;
Відсутність чи недорозвиненість маніпулятивних дій із предметами у ранньому віці;
Слабка рухова координація (ці проблеми можуть стосуватися великої чи дрібної моторики);
Труднощі у концентрації, імпульсивність;
Швидке стомлювання.
З ким працює корекційний педагог:
-
з дітьми, що мають недорозвиненість або нерівномірну розвиненість психіки
-
порушеннями у когнітивному розвитку
-
порушення комунікації з оточуючими людьми
-
девіантна поведінка, яка не відповідає соціальним нормам
-
з дітьми що мають РДА, РАС, ЗПР, ДЦП, СДВГ, розумова відсталість, неуважність та імпульсивність, складнощі у сприйманні та аналізі інформації.
Як відбуваються заняття з корекційним педагогом?